Waiting on the world to change



Aspirinmasken fick nära på MVG. Den var faktiskt jättebra, jag hade inte förväntat mig så mycket men man blev otroligt ren i ansiktet. Den ska jag lätt göra fler gånger :) Helt klart har dessa hemahjorda "ansiktsmaskerna" varit över förväntat så jag lär inte köpa någon på ett tag. 
En jag däremot vill testa någon dag är Make up store's Mudmask som sägs bara en riktigt höjdare ;)



Mudmask:
"En lermask med aprikoskärnolja och aloe vera. Den innehåller eteriska oljor som, bergamott och rosenträ, detta gör att produkten verkar antiseptiskt och lugnande. Dessutom är Mud Mask berikad med ett näringsrikt algextrakt.
Lermasken verkar mycket djuprengörande, detta genom att leran (kaolin) torkar och suger upp underliggande orenheter.
Kan också användas på halsen och dekoltage. Efteråt får huden en ren och frisk lyster. Viktigt är att masken används regelbundet, det är en utrensande mask, huden blir ofta rosig direkt efter användning. Passar normal till fet hudtyp."





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar: