Kicks!

Hej!

I skrivande stund ligger jag mer eller mindre orörlig i soffan och lider av träningsverk. Ouch!
Då tänkte jag passa på att visa vad jag fick för roligt i brevlådan idag! :)

Jag beställde lite skoj från Kicks hemsida (www.kicks.se) som har galet mycket kul att shoppa ;)
Det blev bland annat en dagcreme då min var slut, Olay beauty fluid för normal/blandhy.
Hoppas den är ok, någon som har provat? 70 kr kostade den så jag förväntar mig inga underverk
men hoppas att den är helt ok :)
Sen beställde jag hightechlightern som man kan använda under ögonskuggan för att förstärka färgen och få en mer metallisk eller klar look, och dessutom ska skuggan sitta som berget.
Funkar såklart oxå som highlighter på kindben mm.
Har hört en massa bra om denna och var tvungen att testa den själv.
155 kr kostar den, jag tog färgen Milkyway, vill att grunden ska vara så neutral som möjligt så den kändes som ett bra val.
Sist men inte minst beställde jag ett läppbalsam "Stop crackin up" som ska verka mjukgörande och DET behöver jag nu.
50 kr, om jag inte minns fel.
Helt otroligt vad torra mina läppar har varit torra den senaste tiden, spricker och fnasar. Usch och blä.
Hoppas att denna kan råda bot på det :)

Med i paketet kom även ett prov på Aussies hårinpackning "Frizz Remedy", Isadora foundation Light Touch och en nattcreme från Shiseido (jippi för min tog slut igår!). Ska bli kul att testa allt!





Så ett stort plus till Kicks för att de skickar med roliga prover! Det enda minuset som jag kan se det är att man, om man inte har lite is i magen, blir ruinerad om man besöker deras hemsida... det har så ap-mycket man vill ha nämnligen! :)


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar: