"Fotinpackning" uppföljning...

Jag skulle ju testa "fotinpackningen" igår.
Gjorde nog ett litet misstag när jag valde att dra igång experimentet några timmat innan jag skulle gå och lägga mig. Det resulterade i att jag bara stod ut i 2 timmar (kladdig feeling när man går runt med detta).
Men jag tycker ändå att fötterna blev mycket mjukare än innan och när jag tog bort fryspåsarna så hade mycket av krämen absorberats in i fötterna, det var lite kvar som jag själv kunde smörja in.
Så ska man testa detta så ska man göra det precis innan man ska gå och lägga sig! :)
Eller om man känner för det, plåga sig själv i ett par timmar innan ;)


Postat av: Tima

Hahahaha ja om det bor en lite plågoande i sig så kan man ju köra det innan man går på bädden hahahahaha

2011-12-06 @ 20:36:42
URL: http://timasbubbel.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar: