Parfym efterlyses!

Jag har tänkt köpa en parfym som jag luktade på i Italien sist som luktade riiiktigt gott.
Det var en "klassiker" och jag var säker på att det var Chanel.
Tyvärr är det ingen av sminkbutikerna i K-hamn som säljer Chanel?
Så jag kunde inte hitta någon att prov lukta på, men när jag stod i butiken så blev jag ganska osäker, var det verkligen Chanel? Eller var det Dior? Dolce & Gabbana eller Gucci? Suck :)
Det enda jag vet är att det är en parfym från någon av dessa, att den har troligen funnits de senaste 30 åren minst och att det är en riktig klassiker. Flaskan var inte något ovanlig heller, ganska clean fyrkantig eller möjligen rund (minnet sviker lite...) och kanske någon gulddetalj på flaskan. Någon som kan veta vilken jag syftar på? :)



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar: